Ads 468x60px

niedziela, 29 kwietnia 2012

Makijaż wiosenne kolory: zieleń i brąz

Dziś chciałabym Wam przedstawić makijaż mojego autorstwa w wiosennych kolorach. Miałam ochotę na coś energetyzującego dlatego padło na piękną zieleń ale jednocześnie nie miałam ochoty na zbyt dużo koloru. Nie często używam brązów w moim makijażu, jednak dziś postanowiłam trochę odmienić swój wygląd. Całość wyszła lekko i nienachalnie. Mnie to połączenie przypadło do gustu, a jak Wam się podoba?


Na twarz nałożyłam mieszankę podkładów Rimmel Stay Matte i Maybelline Affinitone, pudru bambusowego z BU, bronzera Inglot oraz rozświetlacza w płynie również z Inglota.


Brwi podkreśliłam paletką do brwi Essence, kredką do brwi Flormar oraz odżwyką utrwalającą Essence.


Na oczy nałożyłam brązowe i beżowe cienie Flormar z okrągłej paletki z czterema cieniami, Inglot oraz zielenie i biel z palety Manly 120. Użyłam też brązowej kredki Essence i czarnej Eveline. Rzęsy podkreśliłam tuszem do rzęs Max Factor 2000 calorie z którym, co niestety widać, nie bardzo się lubimy :)


 

Usta podkreśliłam szminką Rimmel Lasting Finish w popularnym odcieniu Airy Fairy. Muszę przyznać, że ten kolor jest bardzo uniwersalny i ostatnio często go używam.

Oczywiście aparat pożarł lekko kolory (i cieniowanie na powiece) ale mam nadzieję, że jeszcze się dogadamy. To już wszystko, piszcie co sądzicie!

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i wiosenny makijaż;) W sam raz na co dzień:)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się zdaje. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ładne masz oczy ;) Jestem pod wrażeniem :D
    Zadaj 1 lub 2 pytania dotyczące Mikiego bądź mnie pod postem „Zabawa słowna. 955”. Będzie mi bardzo miło ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, pasuje do koloru Twoich oczu ;)
    Zapraszam do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne oczy, a ten makijaż Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt:

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, napisz do mnie na maila:

mysiblog1@gmail.com

lub skomentuj wpis ;)