Wielkie odkrycie! Mam falowane włosy!

Całe życie myślalam, że moje włosy są proste, wręcz chciałam, by były falowane czy kręcone. Zawsze byłam z nich niezadowolona, były jakies takie szorstkie, chropowate, lekkie jak piórka i w ogóle nie gładkie, mimo moich starań, by były jak najbardziej wypielęgnowane. Cały czas dążyłam do uzyskania pięknych prostych włosów które byłyby lśniące, gładkie, jak tafla.

Po ostatnim wpisie na blogu nastąpił przełom, możecie zobaczyć w komentarzach, że Mysia M posądziła mnie o falowane włosy, postanowiłam to sprawdzić jak najszybciej, zmoczyłam lekko włosy, pougniatałam na żel i byłam w szoku! Moje włosy nie są proste! Jestem zachwycona, myślę, że w końcu dogadam się z moimi włoskami :D Przede mną długa droga, eksperymenty, dowiadywanie się po czym bardziej się falują, po czym mniej. Zostałam scharakteryzowana jako typ skrętu 2a, mam nadzieję, że z czasem jak pozwolę włoskom żyć jak chcą mój skręt się pogłębi. Czeka mnie też najprawdopodobniej wycieniowanie końców i być może kolejne lekkie podcięcie. Niestety teraz fale szybko mi padają, ale włosy dalej nie są całkowicie proste :)

Tak prezentowały się moje włosy po pierwszej próbie wydobycia skrętu:


 

 I jeszcze dla porównania, ponownie moje proste włosy:


Jutro postaram się zamieścić zdjęcie po drugiej takiej próbie :)

Na koniec chciałam jeszcze zainteresowanych zachęcić do przeczytania notki, w której mowa jest o odkrywaniu swoich fal, i w której zamieszczone są  moje zdjęcia jako właśnie efekt przed i po odkryciu ;) Może i Wy macie fale ale o tym nie wiecie! http://kokardka-mysi.blogspot.com/2012/05/i-ty-mozesz-miec-fale-sprawdz-to-typ.html

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Kto scharakteryzował Twój typ włosów? Bo chciałabym też poznać swój :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniana wyżej Mysia M z bloga http://kokardka-mysi.blogspot.com/ :) Ty masz napewno bardziej zakręcone włoski niż ja ;)

      Usuń
    2. Chyba będę musiała ją zmolestować, żeby i mi pomogła określić typ, bo czuje się sfrustrowana, jak widzę, że dziewczyny piszą o swoich typach a ja nie mam pojęcia, jaki mam :D
      A coś czuję, że już niedługo będziesz nam się chwaliła bardziej zdefiniowanymi falami :)

      Usuń
    3. Ja Ci określę, jak potrzebujesz na już ;) tylko zdjęcie :P

      Usuń
    4. Na super już nie potrzebuję, ale miło by było wiedzieć :) Mogę się odezwać na maila?

      Usuń
  2. Proste nie:P
    Fale dużo bardziej Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz Kochana mamy podobne włoski, z tym ze moje mniej się skręcają.
    Fakt też pierwszy raz na Twoim blogu czytam by dbac o nie jak o krecone.
    Jak wpadniesz to musimy otym pogadac Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Równie dobrze możesz mieć oba rodzaje włosów bez niszczenia ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dużo teraz czytam o falach ;) Jednak moje "proste" nigdy mi się nie podobały, a w falach mam większą objętość więc będę się starała jak najbardziej je pofalować :) Ale jak nie będę miała czasu na ugniatanie itp albo warunków na to to zapewne rozczeszę je na prosto i tyle :D

      Usuń
  5. Fale dodają Ci nie tylko uroku, ale również sprawiają, że Twoje włosy wyglądają na bardziej gęste i zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, że zdrowsze to nie wiedziałam :) Cieszę się z tej objętości, akurat mi sie przyda :D Dziękuję :)

      Usuń
  6. :D Czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również i ja tak mam, po nie których kosmetykach robią się kręcone, po innych idealnie proste :)
    Jest baardzo ciekawa aplikacja Moja Gazetka - jest darmowa, dzięki niej można na bierząco być z rabatami na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty