Dax Cosmetics, Perfecta, płyn micelarny z wyciągiem z bawełny i świetlika

Posiadaczką tego płynu stałam się przypadkiem, skończył mi się poprzedni micel z Lirene i potrzebowałam nowego. Chciałam spróbować czegoś innego i to był mój błąd. Rzucił mi się w oczy ten właśnie kosmetyk z Perfecty, dodatkowo zachęciła mnie promocyjna cena, ok. 11zł / 200ml.




Opis producenta:
Bezzapachowy płyn micelarny do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu polecany do pielęgnacji cery wrażliwej. Usuwa ze skóry zanieczyszczenia i makijaż oraz skutecznie zastępuje mleczko i tonik. Posiada lekką, nietłusta konsystencję i nie wymaga spłukiwania wodą. Zawiera nawilżający wyciąg z bawełny, łagodzący d-pantenol oraz redukujący łzawienie oczu ekstrakt ze świetlika.

Skład:



Moja opinia:
Moje odczucia co do tego płynu - katastrofa. Opis producenta to jakiś żart. Produkt pachnie nieprzyjemnie, jak coś skwaśniałego. Niedokładnie usuwa zanieczyszczenia. Pozostawia lepką warstwę na skórze. Nie nawilża. Najgorsza rzecz: paskudnie podrażnia oczy, nie wiem jak można coś takiego polecać do demakijażu oczu. Moje oczy piekły i łzawiły niemiłosiernie. Poza tym na wacik wylewa się zbyt dużo płynu na raz.

Do zalet można by zaliczyć dostępność i to, że butelka sama się nie otwiera, produkt posiada solidne zamknięcie.

Ocena:
1/5

Na pewno więcej nie kupię tego płynu, mimo tego, że zostało mi go jeszcze sporo, jestem zmuszona kupić następny, ten pewnie zużyję do przemywania twarzy, choć i tego nie jestem pewna. Pewnie wybiorę jeszcze inne kosmetyki Dax ale od tego produktu będę się trzymać z daleka.

Komentarze

  1. ja nie miałam mu wiele do zarzucenia, no oprócz tego klejenia ale po nim i tak przemywałam buzie wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam na KWC opinie o nim i są zróżnicowane. Potwierdza się reguła, że co osoba to inne zdanie na jakiś temat :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  2. Blyszczyk ciasteczko przeuroczy:)))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty