Ekspresowe suszenie paznokci - krople przyspieszające wysychanie lakieru z Essence

http://trendz.pl/files/imagecache/new_295_230/files/9114nailpolishtips.jpg
Nie mogę zliczyć ile razy zdarzyło mi się odwlekać konieczność przemalowania paznokci na inny kolor, bo stary był już niemiłosiernie obdrapany i nie wyglądał zachęcająco. Zawsze jednak znajdowałam wymówki by tego nie robić bo malowanie zajmuje dużo czasu. Aby pierwsza warstwa lakieru naprawdę dobrze wyschła trzeba odczekać czasem naprawdę długo, mimo zapewnień producenta o wysychaniu ich produktu w 30 sekund. A najgorzej, gdy warstwę lakieru trzeba nałożyć np. 3 razy dla dobrego krycia. Do tego mogą dojść też bazy pod lakier, top coaty itp. Najgorzej jednak, gdy stracimy czas na rytuał malowania, a mimo tego porobią nam się nieestetyczne odciski, zaciągnięcia.

http://www.ladiva.pl/content/articles/130/article-1479_main_lakier_do_paznokci_kolory_crop_is_000010536740xsmall-1.jpg
Nie jestem lakieroholiczką, nie maluję paznokci co 2 dni na inny kolor, nie robię wzorków, jeśli chodzi o malowanie to przeważnie kładę po prostu sam lakier, żadnych nabłyszczaczy ani nic z tych rzeczy, ma być szybko. Dlatego też na malowanie idealnie sprawdzała się u mnie dłuższa chwila najlepiej przed komputerem (w końcu z mokrymi paznokciami można pisać :D) bądź telewizorem. Nie było mowy o rozpoczynaniu malowania rano, tuż przed wyjściem z domu lub przed położeniem się spać (odciski od poduszki).

WYSUSZACZ ESSENCE

http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_NailArt_drydrops_whitecap.png
Niedawno byłam w drogerii Natura i jak zawsze spojrzałam co ciekawego można znaleźć w szafach firmy Essence. Rzucił mi się w oczy wysuszacz Nail Art Express Dry Drops. Nigdy wcześniej nie posiadałam tego typu produktu, więc skuszona ceną (8.90) wrzuciłam go do koszyka stwierdzając, że fajnie będzie spróbować, może akurat to będzie wybawienie :) I było! Zaraz po przyjściu do domu chciałam wypróbować nabytek. Pomalowałam paznokcie, zakropliłam wysuszaczem. Na opakowaniu napisano, że wysusza w 60 sekund, to trochę przesada według mnie, ale spokojnie parę minutek mu wystarczy. Czas schnięcia moim zdaniem skraca się spokojnie 3 krotnie, bądź też nawet i więcej w przypadku niektórych lakierów. Jestem absolutnie wniebowzięta, wybawienie przyszło!!! Jedyną wadą w moim wypadku może być wydajność, gdyż aplikuję krople dość obficie, chcąc mieć pewność, że caly paznokcieć został dobrze pokryty i przy takim stosowaniu pewnie skończy się dość szybko. Pewnie polecę kupić następny na zapas ;)
Przez to, że płyn jest tłustawy wysuszenia skórek nie zanotowano :)

Dane techniczne:

Opakowanie: szklana buteleczka z również szklanym zakraplaczem, gumeczką do ściskania, zakrętka solidna, płyn nie wycieka
Zapach: typowo lakierowy
Konsystencja: płynna, tłustawa (proponuję pod dłoń podłożyć chusteczkę i dopiero wtedy zakraplać)
Objętość: 8 ml
Cena: 8,90zł

MOJA OCENA: 5/5

Komentarze

  1. mam ten wysuszacz, jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. edukacja dorosłych :) spec. z pedagogiki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już znalazłam swój ideał - Sally Hansen Insta-Dri i mimo całej mojej miłości do Essence chyba nie wypróbuję tych kropelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to znaleźć swój ideał :) Ja bez potrzeby nie będę szukać niczego innego, podoba mi się cena i dostępność.

      Dziękuję za dołaczenie do grona moich obserwatorów :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty